fbpx

LUMI

Oznakowanie dotykowe dla infrastruktury kolejowej PKP zgodne z Ipi-1

LUMI PKP PO

Oznakowanie dotykowe PKP

Płytki pola ostrzegawczego LUMI PKP PO  systemu oznakowania dotykowego nawierzchni PKP. Płytki mają charakterystyczną strukturę z punktowymi elementami wypukłymi o kształcie ściętych kopułek ułożonymi w rzędach pod kątem 45 stopni do kierunków ruchu. Górna, płaska powierzchnia kopułek ma fakturę antypoślizgową. Płytki stanowią ostrzeżenie dla osób niewidomych i niedowidzących o miejscach, które mogą zagrażać ich bezpieczeństwu w przestrzeni kolejowej.

Oznakowanie dotykowe PKP

LUMI PKP PO

Oznakowanie dotykowe PKP

Płytki pola ostrzegawczego LUMI PKP PO stanowią element systemu oznakowania dotykowego nawierzchni PKP zgodne z lpi-1 w przestrzeni kolejowej.  Dzięki charakterystycznej fakturze i strukturze materiałowej o odmiennych właściwościach akustycznych są łatwo wyczuwalne przez  osoby niewidome, a jaskrawe barwy płytek ostrzegawczych LUMI PKP PO ułatwiają percepcję przestrzeni osobom słabowidzącym.

LUMI PKP PO

Oznakowanie dotykowe PKP

Płytki ostrzegawcze LUMI FON PO PKP powinny być instalowane w szczególności:

  • na peronach i dworcach kolejowych
  • przed zejściami ze schodów schodami
  • na kładkach pieszych
  • wszędzie tam gdzie może niewidomym grozić jakieś niebezpieczeństwo.
oznakowanie dotykowe pkp ipi-1

LUMI PKP PO

Płytka ostrzegawcze LUMI PKP PO30 i PO40

Wymiary płytek ostrzegawczych LUMI PKP PO są zgodne z „Wytycznymi architektonicznymi dla kolejowych obiektów obsługi podróżnych Ipi – 1”

  • a = 300 mm (PO30) i 400 mm (PO40)
  • b = 300 mm (PO30) i 400 mm (PO40)
  • c = 7,8 mm
  • wysokość kopułki = 6 mm ± 1 mm
  • dolna szerokość kopułki = 30 mm
  • górna szerokość kopułki = 20 mm
  • grubość podstawy płytki = 2 mm
  • łatwość montażu
  • znakomita przyczepność do podłoża
  • wysoka kontrastowość barwna - do ponad 70%
  • górna warstwa antypoślizgowa (odporność na poślizg R-12/R-13)
  • bardzo wysoka odporność na ścieranie 
  • bardzo dobra odporność na zabrudzenia

Płytki ostrzegawcze LUMI PKP PO powinny być instalowane w szczególności:

  • przed i za schodami
  • przed przejściami dla pieszych
  • na peronach i dworcach kolejowych
  • wszędzie tam gdzie może niewidomym grozić jakieś niebezpieczeństwo.

Do montażu produktów marki LUMI na podłożach betonowych, kamiennych, asfaltowych i drewnianych, należy stosować wyłącznie dwuskładnikowy, elastyczny, bezrozpuszczalnikowy klej żywiczny o wysokich parametrach marki LUMIGLUE

Podstawowy kolor produktów LUMI FON PKP wg wytycznych Ipi-1 to:

  • biały

 

Na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość

Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Jak wykorzystujemy Cookies
Pliki cookies
ROZUMIEM
error: Content is protected !!