System Lumi to poziome oznakowanie dotykowe dla osób niewidomych, niedowidzących i tracących wzrok. Oznakowanie dotykowe Systemu LUMI to także oznaczenia dotykowe dla pozostałych uczestników ruchu pieszego, rowerowego i drogowego. System poziomego oznakowania dotykowego dla niewidomych LUMI został opracowany na podstawie badań percepcji przestrzeni przez osoby z dysfunkcjami wzroku dlatego stanowią unikalny zbiór elementów fakturowego oznakowania nawierzchni.
Marka LUMI, przy wdrażaniu oznakowania dla niewidomych, zwraca szczególną uwagę na potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się w przestrzeni publicznej. Dla otwartych przestrzeni komunikacyjnych, produkujemy specjalne ścieżki dotykowe, płytki ostrzegawcze i płytki antypoślizgowe, które są udogodnieniem dla osób niewidomych i słabowidzących. Jest to również nowoczesne rozwiązanie ostrzegawcze i informacyjne, które przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa w szczególności w ruchu pieszym. Nasi projektanci stworzyli innowacyjne produkty, jak nawierzchniowe płytki dotykowe, listwy oraz kopułki, separatory i znaki kompozytowe oraz montażowy elastyczny klej żywiczny. Produkty LUMI zostały podzielone na kilka systemów, dzięki czemu łatwiej znaleźć odpowiednie rozwiązania spełniające Państwa potrzeby.
Fakturowe oznaczenia dotykowe nawierzchni LUMI FON to oznakowanie poziome dla osób z wadami wzroku. Oznaczenia Systemu LUMI stosowane są w przestrzeni publicznej i komercyjnej dla osób niewidomych, niedowidzących i tracących wzrok. System LUMI FON to m.in. płytki dotykowe o fakturze ostrzegawczej na przejścia dla pieszych czy też na ciągi piesze.
System SMART – fakturowe oznaczenia nawierzchniowe to oznakowanie dla niewidomych złożone z pojedynczych kompozytowych elementów. System ten umożliwia tworzenie systemu komunikacji dotykowej wewnątrz i na zewnątrz obiektów oraz w miejscach reprezentacyjnych.
System FON (Oznakowanie dotykowe) – fakturowe oznaczenia nawierzchniowe zgodne z Ipi-1. Produkty te to unikalny system ostrzegawczy i informacyjny dla osób niewidomych, niedowidzących i tracących wzrok dla infrastruktury kolejowej PKP.
System City to poziome oznaczenia nawierzchniowe stosowane w przestrzeni publicznej dla uczestników ruchu pieszego, rowerowego i drogowego chroniący pieszych uczestników ruchu.